Her finder du information om indholdet til afviklingen af Direct Marketing Prisen 27. maj 2014
Program mm

Hele dagen kan du se de nominerede kampagner og blive inspireret til at integrere pixels og papir – og dermed opnå en større effekt.

Alle tidspunkter er foreløbige.

Uanset om dit fokus er digitalt, analogt eller en kombination kan du se frem til en dag på et fagligt højt niveau med øjenåbnere, perspektiv, inspiration og netværk.

De tre keynote speakers vil sætte tidens analoge og digitale tendenser i perspektiv, og du vil samtidig blive præsenteret for inspirerende cases, eksekveringer og idéer.

Program​ ​
​Kl. 10:00-10:30
​Dørene åbner
​Kl. 10:30-10:45 Susanne Rose Plum, juryformand Direct Marketing Prisen byder velkommen
​Kl. 10:45-11:35

Keynote speaker Brian Solis

This so-called digital life ... what does it mean?
Klik og læs mere
​Kl. 11:45-12:15 Kongressalen
Klik og læs mere info
Lumbye​
Klik og læs mere info
Carstensen​
Klik og læs mere info
​Kl. 12:20-12:55 Frokost​
​Kl. 13:00-13:30 Kongressalen
Klik og læs mere info
Lumbye​
Klik og læs mere info
Carstensen
Klik og læs mere info
​Kl. 13:40-14:10 Kongressalen
Klik og læs mere info
Lumbye
Klik og læs mere info
Carstensen
Klik og læs mere info
​Kl. 14:15-14:30 Kaffe, kage og frugt​
​Kl. 14:35-15:20

Keynote speaker Domenico Vitale

The age of participation​
Klik og læs mere
Kl. 15:25-16:10

Keynote speaker Soulaima Gourani

Fremtidens generationer​
Klik og læs mere
Kl. 16:25-17:10​ ​Lumbye
Klik og læs mere info
​Carstensen
Klik og læs mere info
​Kl. 17:10-18:00

Kl. 18:00-22.30
Netværk

Prisoverrækkelse og middag
Brian <br/> Solis
 

 Brian Solis

 

 




















​Brian Solis - This so-called digital life... What does it mean?

 
Brian Solis er en digital analytiker, antropolog og futurist. Solis er en af tidens førende tænkere og forfattere inden for digitale medier. Han har skrevet syv bøger, og i den seneste ”What’s the Future of Business”, stiller han skarpt på, hvordan teknologier og forbrugeradfærd tvinger traditionelle forretningsfilosofier til at tilpasse sig eller dø.
 
Til Direct Marketing Prisen 2014 fokuserer Solis på udviklingen af de vanebrydende teknologier og deres indflydelse på erhvervsliv og samfund. Han vil fortælle om, hvordan teknologier ændrer vores måde at kommunikere på, skabe relationer og dele på, hvilket er i kontrast til virksomheders måde at markedsføre på, sælge og servicere på.
 
Ifølge Solis skaber teknologien en digital livsstil, som påvirker mennesker fra alle generationer og ikke kun de digitalt indfødte. Denne adfærdsændring skaber hver dag en større gruppe af lidt mere narcissistiske forbrugere, der altid er online og altid er i forbindelse med hinanden, og som virksomheder bliver nødt til at forstå for at kunne overleve i fremtiden.
 
Solis kalder denne gruppe af forbrugere for Generation C – og de er netop kendetegnet ved digital livsstil og ikke af alder. Brands bliver nødt til at forstå, at digitale forbrugere ikke sætter pris på det samme eller agerer som traditionelle forbrugere. Studiet af disse forskelle er vores eneste vej til at få identificeret nye forretningsmodeller og få skabt en mere effektiv brug af teknologi til at skabe meningsfulde relationer.
 

 


Domenico <br/> Vitale
 

 Dominico Vitale

 















Domenico Vitale - The age of participation

 
Domenico Vitale er grundlægger af People Ideas And Culture med kontor i både New York og København.

Vitale kommer med sit bud på, hvordan kommunikation fungerer i dag – og hvordan den bliver nødt til at udvikle sig. Teknologien har fuldstændig forandret den måde, hvorpå vi kan komme tæt på forbrugerne. Den har forandret måden, hvorpå brands kan og bør kommunikere med deres kunder.

Faktisk virker begreber som ”forbruger” og ”målgruppe” i dag nærmest antikverede. Den basale marketing-præmis er den samme, men værktøjerne, adfærden, strukturen og teorierne har ændret sig i takt med forbrugerne.

Vil virksomhederne følge med eller hænge fast i fortiden? Vil vi være i stand til at gribe de muligheder, der ligger lige for? Vil e-handel udvikle sig til noget nyt og anderledes? Og hvad skal der til for at få succes i dag?

Vitale eksemplificerer denne nye tilgang i arbejdet med egne kunder – og inspirerer med kreative cases, som repræsenterer noget af tidens allerbedste kommunikation.
 

 


Soulaima <br/> Gourani
 

 Soulaima Gourani

 










Soulaima Gourani - Fremtidens generationer

 
Soulaima Gourani er en af Danmarks mest markante erhvervskvinder, forfatter, rådgiver og en eftertragtet foredragsholder.

Til Direct Marketing Prisen 2014 taler Gourani om fremtidens generationer. Om hvordan de unge bruger teknologien positivt ved at vise/dele alt og se det som en fordel at give data væk. Om hvordan hjernen udvikler sig, og hvordan generationer tænker og bruger hjernen forskelligt.

Ifølge Gourani er der nu 5 generationer på arbejdsmarkedet, der tænker forskelligt. Det gælder fx Z’erne, som er de 15 til 20-årige. Dem kalder Gourani afsnitsgenerationen, fordi de kun læser afsnit/overskrifter. Og hvad betyder det for fremtidens kommunikations- og mediebillede?

Gourani udfordrer med spørgsmål som: Gør teknologien os klogere? Eller dummere?
 

 


 

Svenstrup & Vendelboe feat. Nadia Malm

Video DJ 4Gaard 

Kasper Svenstrup

Svenstrup started playing around with music software when he was just 14 years old. He refined his music skills through many years of practice, and has even taught himself to play the piano. Svenstrup has numerous productions under his belt in various styles, and has worked with a lot of professional people through the years. In the Svenstrup & Vendelboe productions, Svenstrup is the main man for creating great melodies, chords, synths and vocal production.

Thomas Vendelboe

Vendelboe started DJ'ing back in 1997 and have played all over Denmark, Sweden and even Ibiza. He loves to mix tracks in a creative and interesting way, and this has won him several mix contests and awards through his career. He was also nominated as Danish Mainstream DJ of the year once. Vendelboe is the key element in the percussion and drums section of the Svenstrup & Vendelboe productions. Drawing on his experience from the years behind the decks at clubs all over, beats, percussion and loops are combined to create the groovy and banging sound that many people have come to enjoy!
 
Sammen med Nadia Malm er de kendte for bl.a. ”Dybt Vand” og ”Glemmer dig aldrig”.

DJ 4Gaard

DJ 4 Gaard er en af Danmarks mest erfarne video DJs, som – udover at have stor erfaring som almindelig DJ – også bruger musikvideoer og visuals, så hele rummet ”spiller med” og får oplevelsen til at strække langt ud over DJ-pulten på scenen. 

Karen Thisted og Huxi Bach

Karen Thisted og Huxi Bach er et kendt par på den danske scene. De stod bag kultprogrammet ”Den løse kanon” på P3 – og er berømte for deres meninger om alt, hvad der rører sig. De har
helt sikkert også en kommentar til Direct Marketing Prisen, hvor de binder aftenens prisuddeling sammen.

Kontakt os

Kontakt os

Mail eller ring til os

E-mail: DM-sekretariatet

Telefon: 33 61 60 16

Officiel partner

Officiel partner
© 2014 PostNord AB (publ) | Om hjemmesiden | Privacy policy